Stručně o mé diplomové práci

Můžete přímo stáhnout: Bakalářskou práci i Magisterskou práci

Téma: Eliminace šumu při renderování hudby
Vedoucí: doc. RNDr. Václav Snášel, CSc. (VŠB-TU Ostrava)
Oponent: Mgr. Tomáš Skopal (VŠB-TU Ostrava)

Progres: Obhájeno 22.4.2002. Komise mě sice potrápila, ale mám "výborně". Kéž by všechno bylo tak snadné, jako programování...!
Text diplomky: Text není dokumentace programu, ale "úplně samostatná" práce :-) Celkem 96 stran v Latexu (včetně obálky, obsahu, atp.).
Rozsah: Program má 13000 řádků (včetně tříd generovaných "VéCé wizardem" :-) + 6100 řádků cizího kódu použitého pod GNU GPL.
pozn. Zdá se, že třináctka je prostě moje číslo... :-)

Přečtěte si:
Anotace (abstrakt)
Kompletní text (pdf - 609KB)
Závěr
Resumé (anglicky)

Poznámka: Odborníci na fyziku a jiné technické disciplíny by tuto práci zřejmě popsali jako zpracování signálu. Nicméně já jsem odkojen na algebře, čili o signálech v celé práci není ani slovo. :-)

Co to má a co to umí:

Syntetizér:

Bonbónky:

Co to neumí:

 

Dřívější ročníkové projekty:
2.ročník:
Toppp - Realizace hry Byrokrat
vedoucí: Mgr. Miloš Kudělka
implementace: DJGPP (GNU C Compiler alias GCC pro DOS), TASM (Turbo Assembler)
Hru si můžete stáhnout.
poznámka: Obhajoval jsem na svém počítači, protože ta hra používá zvuk, grafiku, prostě všechno, co v simulátoru DOSu ve Windows NT nefunguje.
dojem: DJGPP je dost dobrá věc, aspoň v DOSu. Zprovoznit grafické efekty v assembleru bylo docela o hubu.

3.ročník:
Želví geometrie na krychli
vedoucí: RNDr. Vladimír Sklenář, Mgr. Miloš Kudělka
implementace: Borland C++ Builder (vývoj ve Visual C++, později převedeno do Builderu)
Program si můžete stáhnout.
poznámka: Pochvala komise za kvalitní zpracování (nebo jak se to...). Dokumentace v Latexu má přes 50 stran.
dojem: Vevnitř ten program vypadá docela nešikovně, ale navenek je o 100% lepší než všechny ostatní želví projekty dohromady. Dovnitř se naštěstí nikdo nedíval. Ufff...

4.ročník:
Renderování digitální počítačové hudby
vedoucí: RNDr. Václav Snášel, CSc.
implementace: ATL COM komponenta ve Visual C++ a k tomu klient (okno) ve Visual Basicu
dojem: VB je srandovní jazyk, ale aspoň jsem se ho naučil za jedno odpoledne. ATL je šílená věc, ale funguje to.